Idag saknar jag er som aldrig förr

Imorse blev jag väckt av trädgårds-och-pool-folkets otäcka oväsen dom förde utanför mitt sovrumsfönster. Jag hade mer eller mindre inget annat val än att stiga upp alldeles för tidigt, pigg som en mört! Det hör till mina vardagliga morgonrutiner att ta ut babyn på en morningwalk, det måste nog vara dagens bästa stund. Jag, vagnen och ipoden. Vi bara går, går och går, det finns inget som stoppar oss. Ikväll har jag misstankar om blixtar, brak och dunder,en följd av den exotiska hettan vi har här nere. Blixtarna hemma i Sverige kan slänga sig i väggen, här snackar vi riktigt jäkla oväder när det väl drar igång, jag är skitskraj varje gång. En tripp till stranden innan är inte omöjligt, eller varför inte lite internetshopping från Forever21? Barnen här tycker att jag ibland klär mig wierd men jag tror inte att någon här i trakterna har förstått sig på det är med mode och div. Ganska ofta känner jag mig som en utomjordning som kraschlandat från en annan planet. typ Sverige. Ha det så kul på bj ikväll! Tack och hej leverpastej!


favorit från F21

Kommentarer
Postat av: J

Vi saknar dig här hemma, det kan jag lova!

Tänk om du vore här älskling, kunde inte vara bättre då...

vi kör för dig också ikväll! <3<3<3



/ Jullan och tjejerna ( fulla som kastruller)

KARRO HÄLSAR!<3

2009-08-12 @ 21:29:47
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Du är riktigt saknad!

2009-08-12 @ 22:54:49
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskade vän, du äter väl fortfarande?! ag vill inte veta av att det här möjligtvis skulle vara någon sorts bantningsresa. du ser bekymmersamt smal ut gumman!!

Jag har inte updaterat för min irlänska kusin är här på visit med sin tjej. jag har guidad runt dom i uppsala och så. idag målade jag och stinken om här hemma, helt vitt i hallen och vardagsrummet. ikväll ska familjen till Flustret och den sommarklubb de har Balkongen. vicke spelar och tyvärr så ÖSER regnet ner. i söndags hade vi strålande sol och hetta men nu den hrä veckan märkar man att det är augusti! men det ska bli finare resten av veckan, but still.. sommaren är nog över nu..

jag skriver mer snart baby, så borde vi ta ett litet tele-samtal!

puss

2009-08-13 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0