Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill

Jag tar tillbaks det där jag skrev om att bebisar inte är så komplicerade, det är just det dom är eftersom att det inte går att föra en vettig konversation med dom.

Hela eftermiddagen spenderade jag på stranden tillsammans med Ted Gärdestad, skumt för vi två har aldrig riktigt klickat förut, men tiderna förändras! Kvalitetstid med mig själv har jag gott om, vilket gör att jag funderar över allt mellan himmel och jord. Varje dag kläcks det nya ideér och visioner om framtiden och jag lever efter mitt livsmotto Allt jag vill kan jag göra! Problemet är att det finns fler saker jag vill göra och hinna med i livet, det kostar pengar och är extremt tidskrävande. Jag har suttit och kollat utbildningar, skolor och priser hit och dit men jag blir bara snurrigare ju djupare jag gräver. SÅÅÅÅÅÅ jag fortsätter att filosofera några veckor till, kanske får jag en uppenbarelse från ovan? Herregud livet har precis börjat och jag är FRI!


Kommentarer
Postat av: Lisa

gumman, du är så duktig, handlar nyttigt, lär dig om bebisar, letar utbilndingar och är positiv!! hejja hejja!

kollade bland dina 14 kommentarer du fick, så jävla stelt och alla vill bara ha in dig på sin blogg! småbarn!!

igår va vi ut och åt feter jobbet, jag christel, christels kompis sandra som började igår och två av deras kompisar och så viccan.. vi va på saluhallen, det va trevligt.

2009-08-08 @ 11:59:45
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Mr. Fred

Thanks for the call babe, sorry for always being busy.



Try when you read this, and I'll pick up.



/F

2009-08-08 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0