Vad gor ni my friends?

Okej, det ar manga fragor pa gang. Jag forstar att ni ar nyfikna. Hur ser mina dagar ut? Hur ar barnen? Vad gor jag?
Jag lovar att jag ska beratta mer och oftare SO FORT jag far min adapter sa att jag kan anvanda MIN dator, och darmed kommer det bilder, for bilder finns det! Promise.What about tomorrow? Igar tog jag hand om den minsta pojken tills idag, vi byggde sandslott och spelade boul pa stranden hela dagen lang sedan cyklade vi in till the town for att ata glass. Att sova ensam i det har huset ar lite laskigt men vi overlevde natten,om man bortser fran mina mardrommar som standigt knackar pa min dorr. Vad ar grejjen med det? 

Idag tog jag mig friheten att steka ett par timmar pa beachen. Jag maste saga att jag kanner sig valdigt trygg nar man standigt ar bevakad av valbyggda livraddare sa fort man ska ta sig ett dopp i det bla, men nu forstar jag varfor dom finns, vagorna ar valdigt stora och starka och risken att man sugs ut ar stor om man inte ar pa sin vakt. Behover jag tillagga att min solbranna redan ar maxad? Hur ska detta sluta? I arlighetens namn sa ar jag oroad TROTS att jag anvander solskydd.

Idag tog jag till min kreavita sida och stekte lite omelett istallet for den forbaskade kycklingsalladen jag atit minst femton ganger.Omvaxling fornojer. Jag gissar att det blir en hel del omeletter framover den har veckan. De tycker att jag ar galen som bara ater gronsaker och frukt, och jag kan inte annat an att halla med.Sa jag tankte infora olika teman for varje vecka. Jag provade daremot glassen dom gommer i frysen igar, och jag forstar  varfor jag forsoker halla mig borta fran sant. Det gar inte att sluta, sa ar det med det!

Nu har sakert de flesta av er trillat hem fran krogen, eller sa sitter ni och fyllekakar nagonstans om ni inte har bortamatch eller ar pa nagon fancy efterfest, eller sa har jag helt fel tidsuppfattning? Det kanske ar Torsdag eller varfor inte Lordag? Jag minns inte ens om vi ligger fore eller efter i tiden har. Well well. Klockan ar bara nio och jag ar dodstrott! Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: Lisa

SOLSKYDD! duktig flicka! jag blir så nöjd!

just nu sitter jag, pullan och christel i soffan hos mig och har ötit frukt till vi är sprickfärdig! har även sett på SATC och snackat skit hela kvällen. funderar på att dra själv till sthlm imorn och köpa världens finaste topp jag såg på en blogg från gina!!

http://angelicascloset.se/blus-som-blair/#Kommentarer

jag känner ju på mig att du vill ha en lika dan!!

2009-08-01 @ 22:59:39
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0