Miss me?



Vädret här är ungefär som Sveriges midsommarväder.Ena sekunden är det storm, och andra sekunden är det stekandes sol. Som ni ser är det väldigt mycket sandslottsbyggande på gång i alla möjliga former och storlekar. Igår pratade jag med min kusin Anna-sara som också bor i Usa, och det var så skönt att äntligen få prata svenska med någon. Deras familj kommer hit och hälsar på oss om mindre än två veckor. NICE! Idag hittade jag föresten två döda grodor i poolen, Lennart du skulle varit här! Jag gissar att det blir en vacker dag på stranden imorgon också! Stay in touch! PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh va kul att hon kommer och hälsar på, då har typ halva tiden gått ju?! eller?

Idag ska jag och hela härliga familjen gå på säsongsavslutningen av allsång på Skansken, det va min mammas svenniga förslag! Hahaha! så jag har lyckats ordna till ett specialschema, jag börjar 12 och slutar 16. ingen i ginas världshistoria har någonsin jobbat en sån kort dag!

2009-08-04 @ 09:25:58
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0