Såhär snygg är man efter en dag på stranden


En heldag för mig själv satt som handen i handsken. Jag trivs väldigt bra i mitt eget sällskap när tankarna får flöda hejvilt utan störande moment. Stranden är och har alltid varit mitt favoritställe på jorden. Vinden, vågorna och solen andas FRIHET! Nu ligger ni säkert nerbäddade i era sängar och sover sött, själv kan jag inte hålla mig ifrån att gå ut och testspringa mina skadade knän. Att bli en latkorv för ett par skrubbsår går inte, minns ni att jag ska springa Lidingeöloppet när jag kommer hem?! hehehehehe.
Höll på att elda upp köket nyss, tur som tusan att ingen är hemma! Då hade dom garanterat undrat vad det är för stolpskott till tjej dom tagit hit.
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: lisa

Herregud du är ju så söt i dina flätor! och snälla,. håll inte på å elda upp saker!

2009-08-25 @ 10:05:13
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0