What just happened?

Det är inte ofta jag kommenterar andras bloggar såvida det inte är mina vänners, men igår hade jag en åsikt så jag slängde jag in en kommentar på en relativt välbesökt blogg, och PANG, på tre röda sekunder så var jag 25 kommentarer och 100 randoms läsare rikare. Herregud, vilken hets!
Idag är det strålande solsken här i Avalon, regnet är efter natten som bortblåst. Snart ska familjen iväg till ett vattenland så det blir bara jag och babyn ett par timmar, jag tror jag har lärt mig hur dom liven fungerar, inget komplicerat alls. Nu sitter jag och lyssnar på Ted Gärdestad såhär på morgonkvisten, jag känner mig harmonisk i kropp och själ och kom nyss på att jag faktiskt trivs riktigt bra här. Om en vecka kommer min älskade kusin hit och efter det är det ungefär bara tre veckor kvar tills jag flyger över till Fredrik i San Diego. Det är så skönt att koppla bort vardagen hemma i Sverige ska ni veta.SÅÅÅ SKÖNT!

.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu är det fredag igen...tiden går fort :D

2009-08-07 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0