Älskade kusin!

Nu har Anna-sara åkt hem till Usa igen och hon har verkligen lämnat ett tomrum efter sig. Det har varit så himla skönt att ha henne hemma igen. Hon är en av mina absoluta bästa vänner. Jag tycker att vi passar varandra som handen i handsken. Vi har så mycket roligt som väntar oss tillsammans. Om lite mer än en månad åker vi tillsammans till Floridas paradis! Vi har redan diskuterat hur vi ska packa, vad vi ska ta med oss, och vad vi ska göra (bl.a gå förbi Madonnas sommarhus och klappa sjölejon) Jag är så lycklig, men jag börjar bli riktigt nervös nu när jag faktiskt börjar förstå att det är på riktigt. Jag ska ju träffa min värdfamilj där. PÅ ENGELSKA!

Idag är det Måndag och jag ska iväg och fixa mina naglar och efter det ska jag förbi gymmet och träna. Kanske är det dags att börja grunda för lite solbränna också? En dag helt i min smak!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej men alltså Lina, du måste lyssna. Jag har t.ex. sålt en gammal trasig versace sjal för 250 spänn! TRO MIG! Vi löser det där och tjänar lite pengar, jag hjälper dig. puss!

2009-02-23 @ 15:20:23
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Lisa

visst va dom söta?! kanske blir ett par sånna shorts.. kostade bara 200kr.. men jag vill prova andra oxå.. och gina kanske får in några (som om jag bara kan klä mig i gina..) jag vill att gina tar in lite nsygga vårklänningar. och inte bara trashiga "gå-ut-på-krogen-klänningar"..

2009-02-23 @ 16:45:17
Postat av: A

Ryktet säger att jag är grym på att ta kort.

2009-02-23 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0