Ett lyckorus

Jag fick nyss ett sånt där härligt lyckorus. Jag kom att tänka på hur bra jag har det. Det är lätt att man ofta tänker på det man inte har, eller det man skulle vilja ha. Varför inte istället glädjas åt det man redan har?

Jag har så mycket roligt att se fram emot det här året!
Jag ska till Florida om mindre än två månader
Jag ska förhoppningsvis till New Jersey några månader i sommar
Jag och Anna-sara drar till Australien i dec-jan
Jag fyller 20 SNART!
Det är snart vår-vårkänslor
Jag har underbara vänner och världens bästa jobbarkompisar
Jag har en underbar familj 

Jag känner mig stark och fri, jag kan göra PRECIS VAD JAG VILL.


Misstänker att det här var en släng från det fina vädret vi har idag


Kommentarer
Postat av: Joh..

You do right, be happy! =)

2009-02-09 @ 16:52:32
URL: http://smastadsgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0