Ge mig kraft!

Vissa dagar har jag flyt, andra inte. Ikväll efter att vi stängt igen butiken så missade vi precis bussen från Gränby centrum så vi fick halv elva in till gränby där missade vi bussen till stan IGEN så jag fick , ännu längre tills jag hittade en lämplig buss som kunde ta mig hem .Efter hundra år... Detta oflyt brukar endast drabba mig några gånger om året, det innebär att jag lär ha flyt imorrn vilket kommer att behövas.

Jag har minst hundra saker på schemat från tidig gryning till sen skymmning!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sofie

vi GICK faktiskt in till salabacke :) gränby e på andra sidan! ;)hann du med bussen sen då?

2009-02-26 @ 23:02:55
URL: http://sofieetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0