I don´t wanna woooooooooork today


Gårkvällen blev som jag misstänkte jätte rolig med mycket skratt och dans på bj! Helene och jag var två tappra riddare idag som gick till jobbet med ett leende på läpparna trots den sömnlösa natten. Efter att vi hade lyckats kämpa oss igenom hela dagen på jobbet drog vi till på lite after-work med matlagning och deckning i soffan. En Söndag helt i min smak med andra ord. Nu är det dags att samla nya krafter inför veckan som komma skall.

Man vet ju aldrig vilka överaskningar den kan bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Den där Hellman goes Sydney

Hälsa BJ från mig nästa gång du är där! Jag tror minsann att högtalarna saknar mig, ingen dansar trots allt som jag på dom... Damn that alcohol.

2009-02-16 @ 06:36:05
URL: http://iamhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0