Inte så illa pinkat!

Jag visste väl det!
Jag klarade det, och den här gången var det tillochmed nästan roligt. Jag orkade göra ALLT som alla andra gjorde. Förra gången orkade jag INGENTING och jag ville helst bara springa därifrån. Jag känner mig nöjd och stark. Från och med idag så finns spinning med på mitt träningschema! Imorgon blir det boxning.
Nu tänkte jag ägna resten av kvällen åt att byta sängkläder, läsa lite och avsluta med ett par avsnitt Sex and the city på engelska för att fylla på mitt engelska ordförråd! Det kaaaaan ju behövas yes!


checka in den spiiiiiikraka luggen jag klippte till som hastigast!

Kommentarer
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-05 @ 13:42:09
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0