Ordning och reda

Idag har jag fått ordning och reda på mitt liv. Eller ialfall på mitt rum. Jag fattar inte hur jag lyckas få till ett helvete nästan VARJE dag. När jag är trött och ska sova så kastar jag alltid ner allt på golvet, och sen ligger det bara där och skräpar och högen byggs på och blir högre och högre. Jag har även tvättat ett ton med kläder så nu doftar det underbart från tvättstugan! Sköljmedel luktar verkligen fräscht och rent. Kanske något att ha som parfym?

Snart ska jag iväg på spinning JIPPI?!! Dags att ladda redan nu om jag ska orka!
Ikväll blir det Sex and the city med min honey!


Jag som spöke. Magaluf -08


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

ååh magaluf =) skönt! kram

2009-02-11 @ 17:19:08
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0