Its all about the attitude

Idag har jag endast en sak på min att-göra-lista: Spinning kl 17.00
Det finns inget värre och jag avskyr det verkligen. Då kan man ju fråga sig varför jag plågar mig själv med detta? !

Jag tror att det mesta handlar om inställning. Jag vill lära mig att tycka att det är roligt. Jag gillar att utmana mig själv. För varje utmaning jag klarar av, ju starkare blir jag, både psykiskt och fysiskt.

Det är ungefär som när jag testade att äta sushi första gången, jag tyckte det var pest och pina. Jag förstod inte hur människor faktiskt kunde äta det och dessutom tycka att var gott? Jag provade igen och tyckte det smakade minst lika äckligt som första gången.
Men jag ville också kunna äta sushi och njuta av nyttig mat!? Så jag bestämde mig för att prova en tredje gång, NU JÄVLAR! Tredje gången gilt, jag tyckte det var skitgott och numera är det min favoriträtt!

Jag ska klara det!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Du är duktig du, till skillad från andra..

De kommer gå prima på spinningen.

Och vi måste ses snaaaaaaaaaaaart!!!!

PUSSSSSSSSSSs

2009-02-04 @ 14:55:34
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha en utmaning...jo jag tackar ja, jag vet nog varför du ska gå på spinning ;)

2009-02-04 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0