Jag har iallafall riktiga gympaskor på fötterna!

Jag är bara tvugen att ta upp det här...
Nog för att jag egentligen borde ha full rulle med att hålla koll på mig själv när jag tränar, men jag kan inte låta bli.
 Något som förekommer alltför ofta är folk som inte riktigt har fattat det här med hur man "ska klä sig när man tränar". Många killar te.x tränar i flipflopps, keps/mössa ELLER stora tjocka tröjjor i flera lager. Vad är grejjen med det? Sen finns det dom som tränar helt utan skor, ett par utslitna converse ELLER med ytterskorna på te.x kängor med blåa plastöverdrag (som finns hos tandläkarn) Vad hände med dom hederlig gympadojjorna?

Och en annan sak som irriterar mig är folk som står två och två brevid varandra på trampmaskinerma eller cyklarna och pratar samtidigt som dom latar sig igenom hela "träningspasset". Hallå? Gå till ett fik istället och snacka!

Sen om folk stör sig på mitt sätt att träna skiter jag fullständigt i.


slutsnackat om träning!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

De finns väl inget bättre än att vara snyggt klädd när man tränar. Nya fräsha träningskläder gör ju allt liksom ;)



Tänk om de fanns privatgym där man var helt ENSAM, med kanske en personlig tränare eller om man har med sin en kompis. Vad skönt de vore :)

2009-02-08 @ 23:36:25
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHA LINA du är så jävla skön!!

När jag tränade på kommunhälsan var det ofta en pappa med sin son där, dom hade judo-tshirts och gick barfota. fräscht

2009-02-09 @ 18:30:57
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad spelar det för roll vad man har på sig när man tränar? Herregud.

2009-02-10 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0