What a day!

Finns det något härligare än trevliga människor som alltid har ett leende fastklistrat på läpparna? Jag bara älskar det och jag blir så glad varje gång jag stöter på trevliga, pratsamma och hjälpsamma människor, för det är precis en sådan människa jag själv vill vara.
Jag vet inte om det är vårsolen som lockar fram det hos alla eller om det är jag som har ändrat min inställning och syn på människan. ELLER så är det bara jag som känner mig så tillfreds med livet så att jag ser det jag vill se och upplever det på det sättet. Nåväl nog med filosofiska tankar. ELLER så beror det på att det nyss var löning?!

Ikväll ska jag och Helene på bio. Vi vet inte vilken ännu. Vi tänkte vara spontana och välja det vi känner för när vi väl kommer dit. Då kan det bli vad som helst, Bolt, Lilla spöket Laban, eller Mamma Mu och kråkan?
Som sagt, vad vi känner för!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Åh hihi Bolt är massa bra :)

2009-02-27 @ 18:49:35
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0