Tired as hell

Idag har varit en bra dag! Det var superroligt att jobba på Forum med Sara och det gick jätte bra att stänga helt själv. Jag höll på att låsa in nycklarna, men jag klarade mig i sista sekund. Jag känner mig så duktig. Dagen har bara flugit förbi i världens fart och nu sitter jag här igen, redo för sängen.
Imorrn kommer Anna-sara och ska bo här med oss i några dagar innan hon åker hem till Usa igen! Jag kan knappt vänta, det var ett år sen sist! Vi har så mycket roligt att ta igen. Imorrn är jag ledig vilket innebär sovmorgon och fixardag!

GODNATT MINA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha halloweenbild!! Synd att du håller i McCain och inte Obama. Min bror glömde ju den på middagen han va på innan... och det va därför han kom på en ny utklädnad under kvällen.. fotograf från värmland... herregud

2009-02-19 @ 12:21:15
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Sofie

synd att du håller bilden så jäävla snett bara ;)

2009-02-19 @ 19:31:18
URL: http://sofieetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0