Vilken idyll!

Jag är så lättad. Jag har ju gått fram och tillbaks här i några dagar som en hemmafru pg.a att jag knappt fått några pass på jobbet. Allt löser sig alltid på ett eller annat sätt. Imorrn ska jag jobba på Gina i Forum gallerian plus att jag fick några extra pass på Gränby centrum. Jag som trodde att jag skulle bli näst intill pank denna månad, men icke sa nicke!

Idag har jag faktiskt varit en riktig hemmafru. Jag har lagat middag till familjen, gjort en inköpslista och följt med pappa och hjälpt till med inhandlingen. Det gäller ju att se till att rätt prylar köps hem. Det bästa av allt (eller ska jag kanske säga värsta?) är att jag tycker sånt är roligt. Jag har tillochmed organiserat i skafferiet och i kylen.

Det kommer att bli perfekt, när min toksnygga man i kostym är och drar in stålar så är jag hemma och bakar bullar!


Kommentarer
Postat av: lisa

hahah så där kul tyckte jag oxå att det var! Men sen flyttade man hemifrån och plötsligt var allt det där inte så kul längre... eller ett tag, men sen dog det ut..



Ska vi beställa ihop?

2009-02-18 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0