Benjamin Buttons otroliga liv var bra...

... men mitt otroliga liv är banne mig ännu bättre!

JAG ÅKER TILL FLORIDA DEN 1:A APRIL - Captiva island
Allt gick så fort, biljetterna är bokade och jag är redo!

  

HÄÄÄÄÄR KOMMER JAG ATT TRIVAS!

Här ska möta och lära känna min nya familj som jag ev.ska bo och jobba hos i sommar! Jag ska få följa med på deras semester och bo med dom vid stranden. Vet ni vad det bästa av allt är?
Jo att vi åker dit tillsammans med min kusin Anna-sara och hennes värdfamilj!
Jag känner mig så lycklig, redo för att upptäcka världen och redo för nya erfarenheter!

What more can I say?



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fan vad kul :)

2009-01-26 @ 12:51:18
URL: http://reebbeeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0