Det är svårt att smälta


Captiva Island, FL

Jag är så lycklig
. Det kommer att dröjja länge innan jag inser att en dröm faktiskt kommer att gå i uppfyllelse.
Jag har inte träffat Anna-sara på snart ett år då jag var och hälsade på i Boston och New York. Nu ska vi få åka på semester TILLSAMMANS. Vi ska bada i havet, i poolen, i jaccuzzin, vi ska äta exotiska frukter, gå långa promenader längs stranden, snacka skit, kolla på solnedgången och bygga enorma sandslott med barnen!


Anna-sara

Två månader kvar!


Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Håhå, ha kul men glöm inte den svenska myllan.

Mer svenskt hittar du på; wwww.fittanfes.com

See ya!!

2009-01-26 @ 15:21:19
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0