En liten incident

Idag hände det en spännande sak på gymmet. Jag hade precis dushat och fått på mig endast en tröjja när en halvt hysterisk kvinna springer ut från bastun och ropar
- Det brinner i bastun, det brinner i bastun!!! Kan någon som inte är naken springa upp och säga till personalen!!!!!
Det jag fruktar mest i livet är eld och eldsvådor. Jag hann inte ens tänka föränn jag for som ett skott igenom hela omklädningsrummet, upp för trappan till receptionen, och först då jag insåg att jag var typ halvnaken.
- DET BRINNER I BASTUN!!!!!

Det kallar jag överlevnadsinstinkter att lita på!

Det visade sig dock att den hysteriska kvinnan gillade att överdriva. Det "småbrann" bara lite. (gnistor och glöd)
 Men det gäller att ta det säkra föra det osäkra och göra sig beredd att fly för livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0