Hello....

Jag har bestämt mig för en sak, och det är att bli bra på engelska, så nu mina vänner gör jag allt för att bättra på mina språkunskaper, man vet aldrig när dom kan tänkas att komma till användning. Inte minst när jag är ute och reser. I skolan lärde jag mig inte så värst mycket om sanningen ska fram. Det var mest, he, she it ,you name it grammatik och annat tråkigt. Så Igårkväll inledde jag min stora kampanj med att kolla på en film med ENGELSK undertext .
Ikväll blir det en ny film!
BRA VA!


Kommentarer
Postat av: lisa

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHA

men Lina!!

ta bort undertexten helt i stället! då måste du ju lyssna och verkligen förstå!

2009-01-13 @ 23:28:00
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0