Jag halkade in på ett forum för killar och hittade DET HÄR

mauro 2008-11-05, 17:53 frågar:
Tänkte passa på och ställa ytterligare en fråga även om det inte berör ämnet.
Efter att man har varit ute och festat och lyckats få med sig någon, vart är det lämpligast att gå till. Till tjejen eller till killen?
För mig ligger hemmet ungefär 1 timmes buss avstånd och det skulle kännas långtråkigt att åka ut till mig om jag fick med mig en tjej. Samtidigt känns det inte rätt att killen åker hem till tjejen. Hur resonerar ni?

vcx 2008-11-10, 23:34 svarar:
Varför skulle det inte vara rätt att vara hos henne?
Det är väl som folk säger, är hon ful så gäller bortaplan. Annars spelar det ingen roll. Fördelen med bortaplan är ju att man kan dra när man känner för det, lite svårare om man måste sparka ut henne. I ditt fall så satsa på hemma hos tjejen, en timme på buss låter sådär, och taxi lär bli dyrt...

Mina vänner! 
Det första jag frågar mig är: Varför i helvetet ens överväga att gå hem med någon som är F-U-L?
Hursomhelst så vet vi nu alltså att bortaplan betyder att du är ful som stryk!
Och pengar till taxi är du heller inte värd!


Kommentarer
Postat av: Johanna

mysig blogg :)

2009-01-07 @ 16:20:05
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: dessan

HAHAHAH wtf :o

2009-01-07 @ 22:43:51
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0