Klänningen är räddad!


Min lila underbaring är räddad. Jag var iväg med den till Topshop och envisades promt med reklamera den pg.a kassa sömmar men istället fick den sig en svängom till skräddaren. Hoppas verkligen att den håller mer än 20 minuter denna gång. Stockholm bjöd på lite härliga vårkänslor idag. Solen tittade fram då och då och jag måste medge att det var lite varmt med den tjocka dunjackan. Mitt hemliga projekt gick bra och jag är nöjd!

Lisa min vän, du frågade om jag inte skulle shoppa?
Svaret på din fråga är nej. Jag shoppade inte. Bara ett träningslinne och ett shampo vilket jag räknade som undantag. Visst är jag duktig?! 


Kommentarer
Postat av: lisa

men darling, måste du åka tillbaka för att hämta den? jag ska til sthlm på torsdag om det hjälper.. men du kanske fick med den hem idag?

och nej, ett träningslinne ät inget köpmässigt undantag. det är oxå ett köp. hur tror du träningslinnet känner sig om den fick reda på att den inte räknas!!?? ah just de!

2009-01-13 @ 20:16:24
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0