Köpfritt månaden ut

Denna söndagskväll har jag ägnat mig åt städning av garderoben och då fick jag insikten om att jag egentligen har allt jag behöver plus lite till i kläd, skor och väskväg.. jag har bestämt mig för att, håll i er införa köpstopp denna månad på kläder, skor, och andra onödiga prylar. Det här innebär mycket svett, blod och tårar. Det kommer bli tufft när köpsuget  och impulsiteten slår till.

Nu tror ni säkert att jag kommer att misslyckas med detta projekt! Jag ska allt visa er vad jag går för. Det finns vissa undantag, te.x om jag spiller ner ALLA mina vita tröjjor och jag är i livsnödvändigt behov av en, eller om jag mot all förmodan skulle få inbrott och bli besluten på alla mina kläder. Ja ni fattar!

OCH nej jag kommer inte att sitta inne varje kväll och inte ha något liv bara för att jag vill spara pengar, det handlar inte BARA om pengar, utan också om att jag ska ta vara på det jag redan har.



Dessutom ska jag bevisa att man kan vara lycklig utan shopping
 eller kan man verkligen det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0