Mission completed

Ännu en söndag har passerat och det är dags för en ny vecka! Jag älskar nya veckor med nya möjligheter!
Imorgon blir det en ledig dag med några saker inplanerade och på Tisdag ska jag till Stockholm och reklamera min underbara klänning från Topshop av skitkvalité tyvär och så ska jag göra en hemlig sak, ni kanske får veta later!

Idag friskförklarade jag mig själv och firade med en workout på gymmet efter jobbet. Jag lyckades alltså med min kamp mot förkylningen. Skönt att ha det kapitlet avslutat va? Jag kände att det var på gränsen mellan "måttlig till ordentlig" förkylning.



Jag vet inte om det var frukten, bären eller alla de hundra liter vatten jag hinkade i mig
men jag är frisk som en nötkärna!
nästan...

Kommentarer
Postat av: lisa

Hhahha det va ju underbart ju! Du som va tveksam till den fina fina klänningen! Du visste ju inte helt när du skulle ha den igen ju, perfekt med reklamation!



Jag ska till sthlm på torsdag.. efter tentan. och sen polen på fredag!! JIHOOO!!! Maggie har bokat tid för manikyr OCH spa!!!

2009-01-11 @ 20:28:40
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: DENISE

Härligt att vara frisk:)

2009-01-11 @ 23:34:13
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0