Olycka i tvättstugan

Idag tog jag mig i kragen och bestämde mig för att tvätta alla mina kläder som låg i den överfulla tvättkorgen. Utan att titta igenom plaggen raffsade jag in allt i tvättmaskinen som vanligt! När jag sedan skulle hänga upp den rena tvätten på tork upptäckte jag till min förskräckelse att jag råkat få med pappas lacoste kofta stickad av ull.
Från storlek XL till M.
Nu kanske ni tror att det var ett smart trick från min sida för att få överta hans tröjja, men detta var en ren olyckshändelse och jag hoppas att familjen hädanefter lägger sina kläder på rätt ställe för att undvika liknande incidenter!

Förlåt pappa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

I LOVE DIRTY DANCING!

på fullaste allvar så har jag sett den mer är 300 gånger. varje dag när jag kom hem från skolan i femman och sexan så åt jag mellanmål samtidigt som jag såg på filmen. Och så ser jag den ju helt spontant sånna här nätter! Men visst är hennes outfit snygg! Så ska jag se ut i sommar!



Jag vet inte om kjolen fanns i fler färger. Jag såg nog bara den här, men instiktivt blev jag sugen på den i en marinblå färg med en kritvit topp och röd sjal! SÅ vill jag så gärna ha en röd vippig kjol. typ som den från gina med den är för orangig...

2009-01-27 @ 18:13:59
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0