So far, so good

Än så länge har jag kunnat hålla tassarna i styr från allt som har med shopping att göra, förutom äpplet jag köpte på Pressbyrån för SJU spänn. S-J-U kronor för ett ynka äpple. Ja, jag vet att det bara gått en dag, men det blir inte lättare när Helene ivrigt ringer och berättar om allt hon sitter och ska beställa på internet. Om jag fortsätter såhär kommer jag förr eller senare att bli rik som tusan.

Idag hade jag inte alla hästarna i hagen om man säger så. Jag var ombytt, klar OCH i tid till gymmet.
- Hej hej, jag ska träffa Johan klockan ett!
- Jaha? Är du verkligen säker på det, sa killen i receptionen och rynkade på nosen
- Yess, stensäker, för jag skrev tillochmed upp det i kalendern, Lina kl 13.00
- Men det står ju Onsdag här
- Vad är det för dag idag då? Jag var tvugen att låtsas att jag glömt vilken dag det är
- Måndag!
-JAHAAAAAA,

 jävla smartass jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0