Tut tuut

Min körlärare trodde att jag om jag ville skulle kunna ha körkortet i fickan i slutet av Februari om jag bara lägger manken till. I slutet av Februari var väl att ta i, men ialfall till slutet av Mars! Idag var jag grym på att köra, när man tänker efter är det en cool känsla att ha fullständig kontroll på bilen HELT SJÄLV!
Nu ska jag och mamma ut och storhandla! Det är så roligt att få vara med och bestämma vad som ska inhandlas och dessutom lägga ner massa andra onödiga prylar i vagnen!
Laters!


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt, det är ju inte alls länge dit! Om du tycker att det är coolt att köra nu så ska du vänta tills du sätter dig i bilen heelt ensam och drar iväg, så underbart! Lycka till! :)

2009-01-19 @ 20:30:14
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0