Hoppas inte

Idag mina vänner, har jag tillochmed lämnat tillbaks ett plagg. Det ni! Framsteg på hög nivå från min sida. Jag insåg att jag inte behövde två snarlika jackor. Det här känns än så länge inte jobbigt alls, snarare tvärtom måste jag säga. En rolig utmaning som fler borde testa på.

Jag känner heller INGET köpsug alls när jag ser alla nya fina saker vi får in på jobbet, antingen är det mig det är fel på eller så är plaggen inte tillräckligt tilltalande..Och på rean har jag heller inte hittat något vettigt.

Hm, kan det kanske vara lågkonjukturen som spelar mig ett spratt?



Kommentarer
Postat av: lisa

VÅÅÅÅÅÅÅR!!

2009-01-06 @ 20:00:53
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0