Det gäller att ha framförhållning

Klockan är snart 10 och jag har redan hunnit iväg till stan fram och tillbaks för att uträtta en sak. Det kallar jag hurtigt.
I vanliga fall skulle jag på en ledig dag sova till minst kl 11.
På förmiddagen tänkte jag ägna mig åt tråkiga vuxensaker, dvs städa, tvätta och laga mat. Lika bra medan man endå är igång så att säga!
Om sanningen ska fram så tycker jag att det är ganska rogivande att få fint på rummet, få rena fina kläder och få god lunch. Fast det är ju ingenting man bara FÅR

Och vad gäller mitt köpstopp så har jag ännu inte köpt en endaste pryl på typ 12 dagar.
Det är som med godis. Ju mer man äter desto mer vill man ha, men om man istället kopplar bort allt så känner man inget sug längre. Jag har inte ens köpt dom där fina kjolarna jag visade häromdagen.
Jag har definitivt mognat och blivit starkare dom senaste dagarna..
for sure...



Jag precis fyllt 18 bast, definitivt INTE så mogen och stark...



Kommentarer
Postat av: mickan

Good for you :P

2009-01-12 @ 10:53:30
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0