Watch out!

Okej, mellan kl 14-15 bör alla som vill hålla sig helskinnade hålla sig undan från vägarna för då ska jag på körlektion. Nu jäklar ska jag ta det här jävla körkortet. Jag har kört från och till men kommit av mig hela tiden men nu är jag trött på det. Hur svårt kan det vara? Köra bil kan jag väl men det gäller bara att lära sig alla dumma trafikregler och skyltar, synd bara att det är så fruktansvärt tråkigt och sömnframkallande att läsa körkortsboken!

Sen ska jag träffa Julia som har börjat skolan idag!

Ayia napa-08

Kommentarer
Postat av: Cristin

besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-19 @ 16:56:00
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0