Är det verkligen möjligt? Frihet

Jag lever mitt liv utan att vara rädd för att älska och älskas. Jag är inte rädd för att bli bortstött och jag har inget behov av att bli accepterad. Jag går omkring i världen med vidöppet hjärta utan att vara rädd för att bli sårad.
Jag lever mitt liv utan att vara rädd för att förlora någonting och jag är inte rädd att dö. Jag är inte rädd för att ta en risk eller utforska livet.  Jag älskar mig själv precis som jag är. Jag älskar min kropp precis som den är och jag älskar mina känslor precis som dom är. Jag vet att jag är perfekt!

Ja, jag tror det!
Prova själv

Kommentarer
Postat av: haha

jaaa NU älskar du din kropp ;P

2009-06-22 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0