Det blir ialfall inte värre än såhär

Nu drar jag iväg till Öregrund i regnet. Jag börjar tappa hoppet om att efter regn kommer solsken. Det är inget annat än ett dumt ordspråk som vill få oss dumma människor att tänka positivt. Det verkar fan aldrig bli solsken i detta pissiga land. Nu känns det faktiskt skönt att veta att jag kommer att få vara på stranden i två månader varje dag om jag så vill! MED SOL! Igår köpte jag lite nya bikinisar och  dessutom så fick jag hem min efterlängtade keps från Usa  som jag letat ihjäl mig efter. Så hopp om livet har jag allt! TROTS att det regnar!

Kommentarer
Postat av: lisa

vaddå för keps? typ en ralph lauren va? har för mig att vi pratade om det...?

2009-06-13 @ 21:44:19
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0