Hur ska detta sluta?!

Jag är lite smått nervös såhär på morgonkvisten, jag ska snart iväg till frisören och man skulle kunna säga att jag lider av en viss slags frisörskräck. Jag verkligen håller tummarna för att det går bättre än sist jag var hos frisören. Jag har lärt mig att det är väldigt viktig med en ÖPPEN och RAK kommunikation. Det gäller att vara rakt på sak och inte tramsa till det så mycket för då uppstår det lätt missförstånd och allt går åt helvete. Nu gäller det!

Sen blire träning med Jonte och efter det ska jag in och gästspela lite på gränby!
Det regnar fortfarande ute, finns det ens mer regn att tillgå?




Kommentarer
Postat av: Julia

JAG SAKNAR DIG! ALLDELES FÖR MYCKET! när har du tid för mig?

2009-06-03 @ 12:54:56
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: Lisa

hoppas du blir nöjd med håret baby! jag hinner väl se det på lördag? för du jobbar väl med mig stumpan?!

2009-06-03 @ 14:09:09
URL: http://lisarosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0