Lite vädersnack som vanligt

Ännu en underbar dag i solen har passerat och jag ser mer eller mindre ut som en Indian-flicka. Imorrn är jag ledig och det verkar som att ALLA jobbar. Vore väl kanske konstigt annars med tanke på att det är Måndag och de flesta normala människor som har ett jobb jobbar. Nu är det tre veckor kvar av min svenska sommar och jag hoppas att vädret håller i sig. Jag är en riktig vädermänniska, mitt humörs styrs som ni kanske märkt av vad det är för väder.

Imorrn ska de bli fint väder, alltså vet jag redan nu att det kommer att bli en bra dag oavsett vad som händer! Det känns betryggande att veta. Om jag inte kommer iväg till någon sjö imorrn så är det ju tur att mamma och pappa har varit ambitiösa och installerat poolen, (den stora plastpoolen alltså). Vi har även en stor studsmatta och ett badmintonät att aktivera sig med om man skulle få tråkigt.. Rena rama lekplatsen!

Perfekt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0