No more!

Nej nu får det vara nog!
 När jag vaknar imorgon så är jag glada Lina igen. JAG LOVAR, jag är verkligen inte någon deppig människa egentligen. Jag ska överösa mig med massor av kärlek. Ni kommer att bli så less på mitt tjat, men ni vet väl att den viktigaste relationen man kan ha i sitt liv är med sig själv?! Då förstår ni kanske också att det gäller att ta hand om den ordentligt så man inte lessnar. Imorrn ska det bli bättre väder och jag tänkte ta med en kompis och fly till Stockholm över dagen.
Jag kanske borde köpa lite fina presenter att ge mig själv?! ELLER kanske gå på spa och få lite massage? ELLER baka en god kaka att ge till mig själv?! ELLER varför inte åka på kärleksemester?

Idag var jag på ett extra långt spinningpass så jag förtjänar lite mer sömn än vanligt.
Först ska jag bara plåga mig själv lite med spikmattan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0