Pissiga regn

Lusitgt hur vädret kan vända över en natt. Igårkväll cyklade jag hem i bara ben och sandaler utan att frysa och idag är det typ fem grader och ösregn. Det blir till att klä på sig jeans, jacka och stövlar idag. KUL. Kanske är lika bra, så att solbrännan jag drog på mig igår hinner lugna ner sig lite grann. Lite röd blev jag måste jag erkänna trots allt.
Nu ska jag iväg och göra mig av med all överskottsenergi jag går och bär på idag. Svetten ska rinna! Sen blir det några timmars jobb!

Jag har precis spontanbokat en tid hos frisören imorgon bitti för lite slingor. Lika bra att överlåta det där till någon annan i år. Jag litar inte längre på mina såkallade frisörkunskaper efter alla mina tidigare missöden. Det är bara att inse, jag är inte, har aldrig varit och kommer aldrg att bli någon bra frisör. Det går inte att vara bra på allt!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0