Sverige i ett nötskal

Midsommar imorrn alltså, ja lite svårt att förstå kan det vara. Mamma är iväg och ränner, fixar och donar för dom ska ha galet vuxenparty här hemma verkar det som. Då gäller det att hålla sig undan.
Jag har min söta sommriga blommiga klänning färdig men jag funderar starkt på att köra på tjockjacka och överdragsbyxor istället. Och istället för nubbe och sill så blir det varm choklad och korvmacka...
Nu ska jag bege mig mot stan och systembolaget och därefter blir det workout för min del. Kanske borde besöka solarieöarna lite, för ute ser man ju inte skymten av någon sol, och lär inte göra det på ett bra tag framöver heller. JÄKLA SKIT!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0