Efter regn kommer solsken



Efter två timmars hård träning och en dags jobb så slog jag och mamma till på sushi! Det är jag verkligen värd efter den här veckan! Vi passar på när inte pappa är hemma, han är inte så förtjust i det slajmiga och kalla, jag tror att han föredrar hederlig husmanskost. Jag har faktiskt inte ätit sushi EN ENDASTE gång den här veckan (den jag köpte igår på kvantum räknas inte, för det var inte mycket till sushi)

Ikväll ska jag över till en mycket fin vän till mig! Det blir alltså inget party den här helgen, SKÖNT, jag kan behöva lite lugn och ro. Vädret gör mig dödstrött. Nästa vecka blir det förhoppningsvis andra bullar!
PIGG OCH ALERT SOM EN MÖRT!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt! såg smarrigt ut det där ;)

vad var det du tränade? jag hoppas att jag är pigg nog och hinner med ett träningspass imorgon. men beror helt på. annars går jag komma igen på måndag!

KRam

2009-06-06 @ 23:13:43
URL: http://helenasoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0