Men ingen kan ta ifrån mig min spontanitet

För precis ett år sen så bestämde jag och Julia oss för att fly landet, vi var nykläcka studenter och sugna på lite äventyr, så vi drog en resa till Ayia napa (ja, jag vet att ni hört om det minst tusen gånger men ialfall) och där blev det minst sagt fart och fläkt. Jag blir så lycklig varje gång jag tänker tillbaks på vår spontanitet. Det var en once in a lifetime resa och jag tror aldrig att jag kommer att ha så roligt igen. Vi var galna och spårade. Jag skulle inte vilja åka igen, för att jag VET att ingenting skulle kunna toppa förra året.

Jag har många roliga historer att berätta för mina barn och barnbarn sen, sånt gör mig glad. - Mamma kan du inte berätta lite om när du var ungdom?! Livet är till för att levas!

Samtidigt så känner jag hur jag mognat och blivit äldre, för att jag skulle aldrig ORKA med party och galenskaper varje kväll till gryning och två timmars sömn per natt. Nu föredrar jag fina lugna sandstränder, färsk frukt serverad på stranden och ljudet av vågorna som rullar in...Har jag gått och blivit förtidspensionär?

Nejnej, bara ETT år äldre, hur ska detta sluta?


Men det är nästan så att jag blir sugen när det enda Sverige bjuder på pissigt regn och gråa moln..
Vem hakar?
Vi drar imorgon

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha älskling, gud vad jag saknar denna resa och dig också!

Blir helt tårögd när jag tänker på den. Skulle lätt kunna leva med denna vecka rullandes om och om igen livet ut ;) OM den hade varit lika under varje vecka förstås!

Tänk när jag skrev den där lappen, du hade varit borta skit länge och jag trodde att du blivit kidnappad. När du kom där vi poolen, kan jag tänka mig att mitt springande mot dig och min blick sa ALLT.

haha ofta jag trodde du kom hem med polisen liksom..



ÅÅÅH saknar dig dig dig lino + julo = sant

2009-06-11 @ 14:22:49
URL: http://realities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0