Dö bara dö och kom aldrig mer tillbaks!

Jag har haft en underbar dag ute till sjöss. Det blir bara varmare och varmare i vattnet för varje dag som går, jag trivs som fisken i vattnet. Imorrn återgår jag dock tillbaks till verkligheten för en dag, dags för jobb på Gina men jag saknar mina gina-tjejjer så det gör mig inte så mycket. Jag får sätta på mig en söt klänning, då känns livet helt plötsligt mycket roligare!

Ena sekunden känns det som att jag lever mitt liv på ett bananskal, jag har hela sommarn framför mig med massor av äventyr och möjligheter och helt plötsligt börjar massa folk från ingenstans höra av sig. Jag har fullt med energi och känner mig inte rädd för någonting. Jag har ingenting att förlora NÅGONSTANS. MEN På tre röda sekunder kan mitt lyckorus bara försvinna och det är som att någon annan jävel som vill jävlas med mig tar över. Den där jäveln vem du nu är ska jag ta död på!
NU GENAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0