30 DAYS!!!! Typ

Idag är det exakt en månad kvar till min avresa och exakt tolv dagar kvar till min födelsedag! Det är mycket som går runt i mitt huvud nu. Tanken på att jag ska flyga HELT SJÄLV och dessutom byta plan känns för mig fortfarande lite främmande. Men jag är stark, jag kommer att klara det helt klart! Jag har ju gjort det tusen gånger förr i familjens och vänners sällskap, så lite rutinerad är jag allt.
Inatt drömde jag på engelska (vilket förekommer ganska ofta nuförtiden). Jag hade glömt att ta med mig både biljetter och pass så jag fick inte komma in i landet utan var tvugen att flyga hem igen. Bra logik där?
Idag fick jag se en bild på hela familjen jag ska träffa i Florida och mamman ska få en bebis om två veckor, det är så spännande att jag nästan spricker!

Ni kanske undrar vad jag har sysslat med hela helgen förutom kalla morgonpromenader? Det finns ett enkelt svar på den frågan, jag har jobbat som vanligt. Medan vanliga människor säger: Yess äntligen helg, så säger jag yess äntligen jobb!

Någonting säger mig att jag kommer att somna gott ikväll :)


Kommentarer
Postat av: dess

det va ingen klänning, utan en kjol + linne ;) haha

2009-03-01 @ 22:52:44
URL: http://desireewallen.blogg.se/
Postat av: Lisalisa

det är ju så sjukt kul att du ska åka! önskar att jag va babyface och ung och singel (okej, nej, jag älskar att va 23 och typ gammalung och ha min baby) så skulle jag också åka till USA som du!

2009-03-02 @ 17:31:21
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0