Allt går om man vill!

Helgen är över och det känns faktiskt väldigt skönt! Äntligen lite lugn och ro.. kanske
Tiden går äckligt fort just nu och jag känner att jag skulle behöva pausa ett tag om det gick. Jag älskar att ha härliga saker att se fram emot men sen när det roliga är över så är det inge roligt längre, därför måste jag alltid skaffa nya saker att se fram emot. Men det närmaste året behöver jag inte oroa mig för att få ett tråkigt liv direkt. NEJNEJ!

Nu tänkte jag kränga några avsnitt Sex and the city, det var alldeles för länge sen nu. Jag har som mål att kolla på hela boxen innan jag åker. Ibland är jag lite orealistisk, jag vet.
Det bara måste gå!




En rosa resväska från Carlton skulle inte sitta helt fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0