Att försöka går ju

Nu tänkte jag avsluta denna pissdag. Jag har verkligen inte haft flowet med mig idag så att säga. När man har sånna här dåliga dagar är det viktigt att tänka på alla bra saker man har att fokusera på. Lika bra:

- Om 8 dagar fyller jag 20 år

- Om mindre än en månad ligger jag på stranden och steker tillsammans med min bästa kusin (märks det att jag längtar?!)

- Sist men inte minst så är ju faktiskt våren på ingång


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite och eftersom att mina drömmar numera utspelar sig mer eller mindre på engelska så är det inte mer än rätt att jag fortsätter att läsa min bok som är på engelska. Jag vill ju kunna säga lite mer än Hello, how are you? eller Hello what´s your name? Det gäller att ha lite framförhållning.

 

imorrn blir en bättre dag


Kommentarer
Postat av: Helene :)

Hej min underbara snart 20åring :)

Åh sitter här hemma och tänkte ha en mysig ledig dag...men kände mej lite krasslig igår ont i halsen och så och idag har jag lite feber :( Men men jag säger som lina IMORGON ÄR DET NYA OCH FRISKA TAG OCH VAKNA MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA (full tankad med alvedon för att orka arbetsdagen utan att känna av febern haha) Märks att mina goda vän lina är optimist...och jag pessimist :)

haha har nog aldrig sett någon som är så glad över att fylla år snart!shit måste ta tag i å leta presenter till dig ju........gaaaaaaaah......men jag ska nog komma på nått bra!

Å ser framemot vår mysdag i nmorgon!!!!ska bli så gött att inte ut och svänga sina lurviga utan vara hemma och äta gott och bara umgås!puss på dej

2009-03-05 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0