Den nakna sanningen

Grattis till Pappa som fyller år idag! Gamlingarna har varit här på besök i vanlig ordning. Det diskuteras alltid hejvildt om olika hörapparater, pensionsparande och andra krämpor.Tänk att dom aldrig tröttnar? Finns det verkligen inget annat att prata om när man blir gammal?
Nu är det lite drygt en vecka(plus tre dagar) kvar tills jag åker till U S and A till min kära kusin och bästa vän! Jag är redigt nervös inför den långa resan med alla byten jag ska klara av helt själv, och inför träffen med den nya familjen. MEN JAG ÄR INTE RÄDD. Jag lever efter mitt livsmotto- Utmana rädslan eller låt den styra ditt liv! Och om det är någon som styr mitt liv här så är det jag. Jag kommer att fixa det här med en klackspark?! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men JAG ÄR REDO! 


Såhär söt har ni aldrig sett mig förut..enjoy!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG VILL OCKSÅ åka till usa!

2009-03-23 @ 12:33:33
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0