Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, what?

Idag har det varit en bra dag. Jag har känt mig pigg och glad TROTS att jag inte kan sluta förarga mig över det ruskiga vädret. Det funkar inte med mitt positiva tänk här inte, det är Mars, fåglarna ska kvittra och det ska vara bart på marken, möjligtvis lite sol och kanske ett par plusgrader.
Hur ska jag nu kunna sätta på mig höga heels? Jag får helt enkelt packa ner dom i en väska och bära med mig dom i helgen, för med ska dom!

Appropå ingenting så har jag två nätter irad drömt om pratade husdjur. Allt ifrån fiskar till katter, någon som vet vad det betyder? Det kanske är min döda hamster som för övrigt hatade mig som försöker kommunicera med mig genom mina drömmar? ELLER någon av mina sex gamla kaniner som vill berätta att dom har det bättre i kaninhimlen än vad dom någonsin hade det hos mig?
ELLER så är det mina två gamla islandshästar som vill säga att dom saknar mig?

Inte vet jag, men jobbigt äre!

Ja, jag var besatt av djur för några år sen...




Kommentarer
Postat av: malin(jobbet)

Husdjur representerar ovillkorlig kärlek.I en dröm kan husdjur stå för hur barnet inom en själv upplevt brist på just den kärleken. Har köpt en drön tydar bok, så jag vet:D puss

2009-03-12 @ 00:00:22
Postat av: lina

SV: men jag hade ingen brist på kärlek i min barndom så vitt jag vet! Måste vara något annat, te.x att jag alltid glömde att ge kaninerna nytt vatten?!

2009-03-12 @ 00:26:34
Postat av: Sofie

Drömmar e fan sjuka :) jaa... Johnny var mannen i mitt liv... vet inte hur länge till han får leva dock :(

2009-03-12 @ 14:37:57
URL: http://sofieetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0