Tiden är knapp!

Jag är i full flärd med att bättra på mina språkunskaper så jag håller på å plöjer igenom He is not that into you, och jävlar i lådan säger jag bara! Jag ångrar inte en sekund att jag slog till på boken som hastigast. Idag har jag fått mycket gjort men ännu mer som SKA göras! Jag har inhandlat massa nödvändiga prylar, jag som inte skulle ha med mig något...
Senare ska jag göra plats i garderoben och i skohyllan för alla nya saker som komma skall... UNDERBART! Farfar var förbi en sväng och påminde mig om att jag faktiskt måste klara mig HELT SJÄLV redan från Arlanda, han passade även på att oroa sig för hurvida jag ska lyckas hålla reda på mina prylar, men jag oroar mig snarare för hurvida jag ska komma på rätt plan eller ej.
Nej det här finns det ingen tid för!


me and lisa, little drunk

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Linis skulle vi ses imorrn?<3<3

2009-03-30 @ 23:07:27
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0