Helg = dålig uppdatering

Lördagskvällen är återigen kommen och här sitter jag och dricker té och lyssnar på Kings of leon. KUL VA?! Tiden rusar iväg utav bara satan. Jag har jobbat dagen lång och har egentligen massor av saker jag borde passa på att fixa här hemma nu när jag har tid, men som vanligt hittar jag alltid på andra saker från ingenstans som helt plötsligt blir mycket roligare. Dags att skaffa lite självdisciplin genast känner jag! Jag passar på att njuta? av sista lördagen som 19-åring. Nästa gång jag avnjuter?! ett glas vin har jag inhandlat det HELT SJÄLV! HELT LAGLIGT!
Javisst är jag töntig, supertöntig.




Kommentarer
Postat av: Lisa

du är inte töntig, du är 19 och as taggad!!!

2009-03-08 @ 11:31:48
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0