Learn it, like it, love it!

Imorrn vid den här tiden sitter jag på något skakigt flygplan på andra sidan jordklotet helt ensam och jävligt nervös. HERREGUD. Jag kissar nästan på mig. Jag har aldrig berättat att jag med åren har blivit måttligt till mycket flygrädd. Förut tog jag det alltid med en klackspark och tyckte det mest var roligt och spännande med luftgropar. En gång när jag och Alex skulle flyga hem så drabbades jag av en såkallad panikattack. Det är verkligen INTE likt mig. Så imorrn hoppas jag på champange och förfriskningar ombord för att stilla lugnet!

Idag har jag sprungit runt som en galning på stan med Julia och Linda för att fixa det allra sista, och sagt hejdå till massa vänner,arbetskompisar och mormor och morfar. Man skulle kunna tro att jag aldrig återvänder igen som jag tjatar om det här. Your never know!

Jag gillar att ha framförhållning, men inte när det kommer till packning. Lika bra att fixa det tio minuter innan avgång. Jag som inte ens ska ta med mig några saker. Tur att jag får besök ikväll, annars hade jag aldrig klarat av denna jobbiga kväll fylld med resefeber. MEN VARFÖR TUSAN KLAGAR JAG?

JAG ÄR LYCKLIG!


 
det blir jag och mina raybans, endast!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej gumman !! Tack för igår, super mysigt ! Massa massa kramar igeen

2009-03-31 @ 19:07:56
Postat av: Lisa

ÄLSKAR bilderna och dina brills!!

Babe, du bloggar väl därifrån?

2009-03-31 @ 21:13:19
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: L

Precis dom jag menade!

Kaaanonsnygga :D

2009-03-31 @ 21:52:32
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: B

Gumman ta hand om dig nu och ha så roligt :)

2009-04-01 @ 00:18:12
URL: http://realities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0