Nästan som ett skämt

Jag har länge gått och funderat på det här med kepsar. Keps är egentligen inte alls min grejj. Inte heller sneakers eller gympadojjor. Jag känner mig alldeles för manlig iklädd sådant. Jag har aldrig varit möss eller kepstjejjen men jag kan däremot tycka att det kan vara förbaskat coolt på rätt person till rätt utstyrsel. SÅ jag har bestämt mig för att bli en cool tjej med keps,men bara IBLAND. Att vara cool jämt orkar jag inte...
Nu gäller det bara att hitta en keps som det klickar med, och det mina vänner, kommer inte att bli den lättaste matchen!

       

 Kommer det att funka?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Självklart!

Ballerina, Svarta jeans, crisp vit topp, jeansjackan och sen Ralph-kepsen. Klockrent!

2009-03-25 @ 09:19:06
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0